Tässä tarinani:     (2 vuotta sitten)

Olin vanhempieni kanssa lomalla Häämeenlinnassa koska äitini oli töissä Asuntomessuilla. Menimme isäni kanssa kiertelemään paikkoja kävimme paikassa nimeltä Lelushoppi menimme sisään ja huomasin että siellä oli bratzeja 1999-2003 vuosilta katselin erästä bratzin meikkipöytää ja isäni tuli siihen viereen, iskäni sanoi: Kato ton meikkipöydän alapuolelle ja mä katoin.  Siellä oli Bratz Tokyo a-go-go dance & skate club. Mä kysyin että voisko iskä ostaa sitä mulle ja että mä maksaisin takas ja iskä katsoi hintaa siinä luki: 150 euroa.   Olin tosi vihainen kun se oli niin kallis, eihän me nyt semmosta summa maksettaisi. Me mentiin takas mökille koska iskä sanoi etä vois ostaa sen mulle jos se maksaisi 10 euroa ja se disko ei vois koskaan maksaa niin vähän! Eli me mentiin takas vuokra-mökkiin ja kun äiti tuli asuntomessuilta mä kerroin siitä äitille. PÄLÄ PÄLÄ...  Me mentiin takas kotiin parin viikon päästä me sovittiin yks juttu miten mä saisin sen diskon jos itse maksaisin siitä 50 euroa, jotka mulla oli.

Mä toteutin sen jutun ja sitten me soitettiin sinne Lelushoppiin että onko se vielä siellä ja ne sanoi että ei ole, aloin itkemään (oikeesti).  Pari kuukautta tai viikkoa kului ja äiti sanoi että kato tietsikalta jos sitä myytäis jossain.

Mä menin kattomaan ja se oli juuri loppunut hyllyistä www.amazon.com sivulla. Sitten meni taas pari kuukautta ja olin ostamassa Passion 4 Fashion Destiny bratzia www.huuto.net sivulta mutta sitten löysin sen diskon 35 eurolla (lähtöhinta) ja me tehtiin äitin kanssa tarjous 36 euroon.

Kukaan muu ei tarjonnut siitä joten mä sain sen! Ja ajatelkaa 36 euroa kaikki tavarat mukana ja Tiana  nukke!  Entinen hinta oli 150 euroa ajatelkaa kuinka paljon mä säästin!  

Tässä on kuva siitä!

2024141.jpg

 

Laittakaa kommenttia! Pliis! :D